Busramd Bugün doktora gittik biz ogluşla 34+4 kilomuz 2940 iki hafta önden gidiyoruz bizim gibi poğaça yanaklı olanlar var mı 😄👋
Seval22 Busramd 32+0 da 2300 dük bizde 2 hafta önden gidiyor dedi doktorumuz bakalım 34 te gidicez cumartesi günü kaç kg oldu paşam
prensmusta Busramd maşallaaah size🧿😊bizde 34+4 üz, en son 32+5te 2750gramdık,şimdi 3kiloyu geçmişizdir diye düşünüyorum 😬 kontrolümüze 10gün var bende çok merak ediyorum 🤗
Bgmky Busramd şuan 34+0 ız 33+3 de gitmiştik en son 2470 gramdı 😊 doktorumuz biraz tontik olacak galiba dedi 🥰 canı sağolsun sağlıkla gelsinler inşallah 🤲🏻
Sinemya Ben 32+3 te gittim 1900 grdı. Doktor herhangi birşey söylemedi. Bir de 2-3 gündür halsizleştim iyice ve oturup kalkarken bacaklarım ağrıyor yatakta zor dönüyorum. Sizler de böyle durumlar yaşıyor musunuz kızlar ?
Busramd Deniz-67 😄 kaşar ceviz findik benim çok tukettiklerim hatta son 15 gündür artık geceleri aciktigim için böyle ekmek arasi kaşar fln yedigim oluyor 😄
Busramd Asena2309 aramızda 3-4 gün maşallah sağlıkları yerindeyse kilolu olmus olmamış çok önemli degil 💁 inşallah sağ salim dogarlar
birbuketgunluk Maşallah canım ben de dün 35+0 da gittik 2.620 47 cm dedi. Bakalım sezeryan olcak kısmetse ne kadar alırsa o kadar iyi sanırım her gün kaşar ceviz tahin pekmez falan da yiyorum ama bakalım☺️
Yasanixxxx birbuketgunluk ya masallah 36. Haftada 3 kilo olmustu cuma 37 olacagım bakalım sezeryan nicin yapılıyor
Tugce1450 Busramd bızde oyleyız :) suan 35 haftalıgım 34+4de gttım 3 kılo geldı bebıs 😂 doktor masallahı ız var dedı 😁 dort kılo olursa sezaryan yaparım dedı 😁 sana bırsey dedım dogumla ılıgılı :)
Yasanixxxx Tugce1450 ne güzel ya benimkide 3 kiloydu bir hafta önce doktor dogmaz ama deneyecm deyip korkuttu normal doguramam 4 kiloya ulasır gibime geliyor