ozgesoy28 Happyangel 38. Haftadayım bnm indi baya bebek pozisyonda aldı çoktan zaten bakalım 4 gün sonra doğum yapcam allahın izniyle
Asrinbaby Ben 30. Haftaya girdim ve karnım hep asagada yani değişik bi hamilelik 😂 midem zayıf kasigim sis doktor normal olabilir böyle dedi ama sizce sıkıntı olur mu?
merveaydemir Happyangel su azlığı yada dışkı yeme sorunu yoksa sanırım öyle ama 38 de sezeryana alanlar var gelişimi dolmuş oluyor