Kızlar eşim 7 ay önce varikosel ameliyatı olmuştu , bugün tahlil verdik düzelmiş doktor bile inanamadı ameliyattan sonra bu kadar artış beklenmez dedi ama denemediğim şey kalmadı . Hamile değilim ama yinede umut olmak istedim . Çok üzülüyordum hala düzelmemiştir diye düşünüyordum görünce çok mutlu oldum . Sakın karamsarlığa kapılmayın elinizden gelen herseyi deneyin . Suan ne toplam sayıda ne ileri hareket nede morfolojide hic bir sorun görünmüyor Allah’a şükür .
Yaptığım şeylerden bahsedeyim .
Doktor ameliyat sonucunu görmek için vitamin bile vermedi çok araştırdım sperm için
kullanılan proxeed plus diye bir vitamin aldım
Keçiboynuzu kaynattım suyunu içti esim
Badem , kaju , ceviz , fındık , fıstık , kabak çekirdeği bunları robottan biraz geçirip bal ekleyip macun gibi yaptım .
Keçiboynuzu pekmezi de aldık onuda tüketti
Muz , nar , bitter çikolata , havuç tüketiyor
Çakşır kökü suyu içti ( uzun süreli değildi ama bunuda araştırmıştım çok etkiliydi ) . Kullandığımız şeylerin çok etkisi olduğunu düşünüyorum illaki ameliyat en önemli faktör ama . Bende bir sorun görünmedi normalde artik son iş rahim filmi kaldı tekrardan ozele gidip herseyime a dan z ye baktıracağım ve Aralık ayında rahim filmi çekileceğim . Biraz uzun oldu ama insan bu yazıları bile tek tek okuyor kendimden biliyorum . Bu denedigim herseyi burda okumuştum . Yardımcı olan herkese teşekkür ederim.
Duanızı da eksik etmeyin nolur 🤲