Hamileyim-mutluyum Kızlar merhaba bugün cinsiyet öğrenmeye gideceğim bana dua edin inşallah herşey yolundador ve inşallah bebişim gösterir kendini 16 haftalığız bu arada
Eeliff_ Hamileyim-mutluyum ben az önce geldim hastaneden canım hem de 12 haftalık gitmeden karnını güzelce doyur ve güzel bi çikolata yemeni öneririm benim ki çok güzel gösterdi
Eeliff_ Zehraaa98 vallahi benim doktorum pozisyonu çok güzel dedi canım tam net gördük herşeyi tatlı yiyip karnımı da doyurmuştum doktor çokta güzel hareketli dedi fotoğrafta vs herşeyde çok güzel belli oluyor
Eeliff_ Ceydaakgul evet canım belli oldu doktorum yüzde yüz dedi hatta çıkıntı vs herşeyi gösterdi erkek benimki hayırlı sağlıklı olsun inşaallah
Eeliff_ Zehraaa98 vallahi hiç resim daha yüklemedim ama senin için bişeyler ypmaya çalıştım canım yüklenmediyse eğer tekrar deneyeyim söyle lütfen https://imgyukle.com/i/Tqoklo
Zehraaa98 Eeliff_ aaaaa okla gosterdıgı pipimi 🤣🤣🤣 ayy ne canuk oluşmuş maşallah canım bende atıyım banada bakar mısın bızede hafıf cıkıntı var dedı 10+2 de
yesim-1 Eeliff_ maşallah ya bende gidicem 12. Hafta da ikili test için inşallah benim bebişte belli olur ♥️
Zehraaa98 Eeliff_ [url=https://hizliresim.com/ZFtXhW][img]https://i.hizliresim.com/ZFtXhW.png[/img][/url]
Eeliff_ Zehraaa98 inanki ben hiç anlamıyorum fotoğraflardan keşke bişey diyebilsem ama benim hep belim ağrıdı rahat geçirdim şükür güzelleştim ve kesem soldaydı bunlar tuttu ama çin rus maya bütün takvimler kız diyordu