Hacerbykdn cnmannem normal olan sizinki , bizim erken doğum olasılığınız var. Daha erken aslında. Benim ikinci gebeliğim 39. Haftamda geldi 39+3 de de doğum yapmıştım. Bu gebeliğim biraz zor geçti.
Haticeky Hacerbykdn ben devlete gidiyorum erken dogum riskim vardi simdi bisey demiyolar dogsada bisey olmaz korkma diyolar
Hacerbykdn Haticeky bende devlet Hastanesi’ne gidiyorum , bana da birşey olmaz dendi , geçen hafta ciğer geliştirici iğne de yaptılar . Yarın gideceğim hastaneye bakalım ne diyecekler