Kızlar 40 gün önce dış gebelik ameliyatı oldum sol tüpüm temizlendi alınmadı ama hala kanamam devam ediyo afedersiniz rengi siyaha yakın bi şekilde doktoruma soruyorum rahim içine işlem yapmadığımız için kanaman olabilir normal diyo daha önce yaşayan var mı ne zaman bitecek bu😔