Zsnbr canım ben 33+2 de bebeğim 36 cm 960 gramken doğuma alındım ..gelişim geriliği ,protein kaçağı ve su azalması sebeplerinden..48 gün kaldı bebişim ve 1750 gramla ısrarlarım sonucu eve getirdim çünkü solunum ve beslenme sorununu aşmıştık sadece kilo için tutuyordu doktor ama inandırdım bakabileceğime😊senin minnağın kilosu iyi Prematüre bebeklerle değerlendirince🤲🏼solunum ve beslenme sorunu olmazsa hiç küvez anınız olmaz inşallah 🤲🏼