Bugün 33+4 oldum doktor birazdan doğuma Alcam dedi cnku artk dayanamıyorum gebelik kolestazı teşhisi kondu ama Bnm bayaa ağır bi şekilde geçiyor doktor da alma taraftarı değildi ama oda halimi gördü 😞 keske bi mucize olsa da bebeğim küvese girmese öyle bi ihtimal olsa keske 😞