Sedaca Gedonas17 allah yardımcımız olsun ya🤣 benım oğlum var 3,5 yasında onla ugrasmaktan fazla düşünemiyorum dusununcede degısık oluyorum dusunmemek en ıyısı sanırım
minik0507 Arzucuk 39+2 yim yarin spinal anestezi ile sezeryanla dogumum gerceklesicek 🙏 cok heycanliyim butun duygulari ayni anda yasiyorum ne olcak hicbi fikrim yok 😊
Arzucuk minik0507 hadi bakalim sağlickla al kucağina yarin benimde kontrolum var duvani eksik etme benim için😊
Merve1656 Arzucuk dün akşam 40+1ken kızımı meleğimi aldım kucağıma bütün hamilelere dua ettim bir avazda dogurun inşallah sağ salim kucağınıza alın 😍🤲🤲
Sedaca Gedonas17 kayınvalıdem ve annemle aynı sehırdeyım annem benım yanımda hastanede kalacak oğlum kayınvalıdem de ınsallah bır gece kalacak
glsahbaydemir Arzucuk sağol canım doğum yaptım fakat solunum sıkıntısı var bide kalpte parlaklık vardı, göremeden yoğun bakıma alındı yavrum. Dualarınızı eksik etmeyin 🙏
Ont123 gupsemnur canim benimde 30 kasim pazartesi dogumum sezaryen ile saglikla kucagina alirsin insallah 🙏🏻
gupsemnur Ont123 yaa ne güzel az kalmış sağlıcakla gelsin bebeişlerimiz inşallah 🙏 zaman geçmiyor sanki son günler de