Arzucuk
sancılarım vardı nst de hep cnm 127 kadar çıktı
normsl doğumdu aslında hep normal Doğumla başladım canm ben 1 cm açıklık vardı
önce alttan suni fitil verdiler rahim yumuşasın diye sancı. Başlasın açılma olsun diye
sonra onu aldılar suniyi serumla verdiler açılma olmadı hiç bebeğimde suyu azalmaya durunca spinal sezeryan oldum 2 güne toparlandım cok şükür baş dönmesi bileu olmadı cok şükür kayısı hoşafı bol tükettim su bol tükettim