Bence şart olmalı 😊 Taramaları yaptırmadım ben bi kaç sebepten dolayı. Fakat keşke mümkün olsaydı da yaptırabilseydim. Detaylıya girdim. Ve iyi ki de girdim. Parmakları bile inceleniyor. Bi sağlık sorunu var mı yok mu diye bakılıyor. Kalbi, beyni tüm organları. Ve bence hiç yoktan bebeğinizi yarım saat kırk dakika izliyorsunuz. Keşke mümkün olsa da her saniye izlesem. Ben eşimle gittim farklı bi doktora. Eşim detaylıdan sonra hep der yine gidelim, artık orda devam edelim diye. Ki düşünün radyoloji uzmanıydı gittiğimiz kadın doğum değil ve eşim orada devam etmek istiyor. Asla pişman olmazsınız mutlaka detaylıya girin. Bizimde durumumuz mesela çok iyi değildi. Ve ücret bize çok gelmişti. Ama girdikten sonra aklımıza bile gelmedi ücreti bidaha olsa bidaha girerim 😊