E-C-A Arenmira gaviscon şurup varsa ondan ic eğer yoksa mutlaka al suan icinse soguk sut ic biraz rahatlatiyor
heyymomm Arenmira ben de bu zamana kadar birçok şeyi denedim şurup içmemek için. en çok süt rahatlatıyor ve yüksek yastıkta yatmak. ama kesinlikle tamamen geçmiyor bazı geceler ne kadar dikkat etsem de ağlatacak duruma geliyor ben de doktorumdan isteyeceğim gavisconu herkes onu önerdi ve memnunlarmış geçiyormuş hemen.
Zeynep-aa Arenmira canım ben 1 bardak suyun içine 1 çay kaşığı karbonat koyuyorum karıştırıp içiyorum. Allahın izniyle simdiye kadar iyi geldi bende inşallah sendede iyi gelir. Dene zararı yok🥰
Sibelkarakaya @Arenmira canım,doktoruma aynı bu şikayetimi söyledim ve bende farklı olarak da sanki üşütürsün de hani boğazında bi zehir gibi hissedersin ya o tarz bişey de var mide yanması hat safhada zaten direk bana renni şurup verdi çok iyi geliyo hamileler de kullanabiliyor istersen doktoruna bi danış
E-C-A Arenmira anlıyorum seni son aylarda dahada siddetleniyor o yuzden sen o şurubu mutlaka yazdir doktoruna
ElifLinam Canım benım rennie ya da gaviscon iyi gelıyor… ben 26. Haftamdayım en başından beri yaşıyorum. Hafif beslenip geç yemeyince, bol su içince biraz da stresi azaltınca hafifliyor güzelim geçmiş olsun
aaayLn ayyy cok.fena sanarsin binlerce alev topunu birakmissin midemden yukari dogru ittirdikte ittirio biri midemi bulandiriyor uyutmuyor rennie cok iyi geliyor tam daliyorum 2 satte geri basliyor acaba gunde en fazla kac tane alabilrimki rennie fikrii olan varmi
Burcuclk Sibelkarakaya biraz farkı benim ama dün çevrimiçiydiniz DİE size sormak istedim 13 haftalık hamileyim bel agrısı çok Ciddetli ilk gebelik hiç bişi bilmiyorum normal midir bu ? Adet oluncakmışsın gibi
Dyguklc Arenmira gavisgon kullaniyorum bide deneyin eger bi alerjik biseyiniz yoksa yesil mercimek 10 tane falan yiyorum hemen kesiyo gercekten bence bana mucize gibi geldi
Meltem2507 Dyguklc ahh hemen deneyeceğim resmen uyutmuyor :( ve ben daha 10. Haftadayım umarım çok uzun süre devam etmez bu mide yanmaları diyordum ama 24. Hafta diyen var allahım güç versin hepimize :)
Dyguklc Arenmira yok valla oyle direk aliyorjm elime 1 2 derken atiyorum agzima catir çutur yiyorum bende cok ise yariyo baska bi gene arkadasjm soylemisti dikkate almamistim ta ki artik mide yanmasindan aglicaktim bunu buldum
Serpil20 Doktor bana pulcet diye bir hap verdi kullanan varmı , kullanmaktan korkuyorum bebege zarar verirmi diye