Elis3534 prima premium care kullanmıştım ilk oğlumda ciğer gibi kızardı pişik yaptı. Sonra normal olanından kullandım onda sorun yaşamadım biraz daha büyünce bir kere molfix felan aldım ama primada ki rahatlığı yaşayamamıştım. O zaman sleepy yoktu ama şimdi o da çok övülüyor. Sanırım bebeğin cilt yapısına, hassasiyetine göre karar vericem bu defa