Medine_25 Elis3534 Ben henüz doğum yapmadım ama görümcelerimden tecrübe edindim hepsini kullandım prima gibisi yok dediler.Yine de sen bilirsin😊
Dyguklc HavvaMerve primadan icin kotu diyolar simdi kullanan arkadaslarjm bende prima aliyim dedimde si memnun kaldinjzmi
HavvaMerve Attent doğru almışsınız evet ☺️Rabbim sağ salim kucağınıza almayı nasip etsin inşallah cümleyle
kisiminbahari Elis3534 herkes farkli bise soyluyoda bu konuda bende ne alacağımı bilemedim bide kac paket aldiniz 1 paket kac günde biter stok yapmaya gerek varmidir
Elis3534 kisiminbahari ben henüz almadım 33. Haftamdayım ama bence stoğa gerek yok genel olarak çocuklar kilo alımı konusunda farklı oldugu için hemen büyür, ne bilim aldım bez pişik yapabilir diye deneyerek gitmeyi düşünüyorum açıkcası o yüzden kararsızım
Aselhafza Elis3534 ben prima kullandim hic beğenmedim kokusu berbat bide hemen şişiyor ve taşıyor sleppy kaka tasiriyor molfix de beğenmedim naylon gibi yapisi molfix puro soft cok iyi tavsiye ederim
Gamze2259 Ben oğlumda yıkanabilir bebek bezi kullandim. Bunda da öyle kullanacağım ama hastane için Molfix dusunuyorum içeriğinin daha temiz olduğunu okudum yine de araştıracağım