znurstnKaraca Sema41 ben 32.haftadan sonra lansinoh kullanmayı düşünüyorum canım herkes çok memnun ve öneriyo şuan 26.haftadayım lansinoh 32 sen kullanılıyormuş
matruskaa Sema41 ben lansiloh aldım canım 38deyim şu ara gögüs uçlarım çok hassas sürmeye başladım faydası olur inşallah
HanifeOkutan Zeykem onu soracaktım bi diyorlar önceden Sürmene gerek Yok ben de lansinoh aldım 35. Haftamdayım süremeye başlasam mı dedim şimdi değil Doğumdan sonra sür diyorlar 🤔
Zeykem HanifeOkutan sımdıden surende varmıs da cocuk emınce gerı catlıyor dıyorlar belkı bende surmem zaten krem 40 ml biter😀😀😀
Aliasaff HanifeOkutan Doğumdan önce sürmen lazım yumuşatsın Doktoruma sordum ben önce sürülmesi lazım dedi Kanadıktan çatladıktan sonra bir anlamı kalmıyor
HanifeOkutan Zeykem aynen 40ml görünce ufak çaplı bi yıkıldım ben de 😂😂😂 ya bilmiyorum işte Doğumdan sonra mı Doğumdan ne kadar önce sürmeliyim bilemedim
Zeykem HanifeOkutan bence en iyisi 1-2 hafta once baslamak sonucta cocuk o kremle emebılıyormus catlarsa yıne surerız sonr aalısır dıye dusunuyorm