Kubrabekir LeylaPiriyeva Hayırlısı inşallah bir oğlum var bakalım kız çok istiyorum ama ilk önce Rabbim sağlıklı ve hayırlı bi evlat versin inşallah 😊 Teşekkür ederim 😊
LeylaPiriyeva Kubrabekir Amin canim en önemlisi sağlikli olsun🙏🏻🙏🏻Allah gönlünüzdekini kismet etsin🤗ben teşekkur ederim
Nsbdrkl Fistigim ZehraM2 ben 12+3 günlük hamileyim yüzde 90 erkek dedi hatta pipisini bile gördük bebek iriymis biraz sizin nasıl belli olmadı ki
ZehraM2 Nsbdrkl aynı hafta da bana da pipi göstermişti ama🙈🙈🙈 nedense pipi yok olmuş😂🤣 sağlıkla gelsin de sanırım yanılma yada netleşmeme olabiliyormuş pek inanmazdım böyle şeylere ama yaşadım gördüm:)
AycanAycan19 LeylaPiriyeva banada 01.01.2000 Ağustos ama bu rastgele yazilmis dogum tarihim bormalde 1999 mayis ayi gibiymis 🤩 bi bilemiyom hangisini yazacam .
Sevilay7 LeylaPiriyeva belli değil canım 3 hafta sonra belli olacak sen neye göre bakıyon kuzum cin takvimine göremi 😘
LeylaPiriyeva Sevilay7 inşallah canim miniğin gösterir kendini🙏🏻🙏🏻🤗🤗çin takvimi diyil.bir sayfada bulmuştum ilk önce kendime yaptim sonra amcamin kizina doğru çikti.😊 dedim tahmin yapiyim🙈
Kubrabekir Elifsevviinn yok daha öğrenemedim cumartesi gidicem ama cinsiyet için bişi diyeceğini sanmıyorum 😊 sizin belli mi
Elifsevviinn Kubrabekir hayır . Pazartesi gittim daha erken dedi. Bebeklerin organları 16. Hafta da tamamlanıyor o yüzden birşey demek zor dedi.
elediyebiri LeylaPiriyeva yok insallah Yarin belli olur :) randevum var yarina :) bende erkek olmasini Cok istiyorum canim. Insallah Öyle olur ❤️
Semabrhnn LeylaPiriyeva henüz belli değil bir dahaki kontrolümde olur inşaAllah öğrendiğimde söylerim tabi 🤗