Merhaba bende astım hastasiyim☺ Kullandigim tek ilac fisfisim var tedaviye baslamadim hic o yuzden onunla gecistiriyorum dogumdan sonra insallah baslicam☺ Fisfisin zarari olmadığını soyledi doktorum tabi baska ilaclari bilmem. 35 haftaligim cok sukur hic sıkıntı yasamadim rabbim kolaylığını veriyor. Dogumuda normal olmaz diye düşünüyordum ama doktor normal dogum beklicez oncelikle dedi hakkimizda hayirlisi insallah💕