Ayseozmenucar Buseyvz son zaman çıkan tansiyon yukseklıgım oluyor hamilelikte şişlikle beraber..riske atmamak için önce alınıyor bebişlerim sezeryanla.kısmetse hazır covıtte evdeyken yıkama yerleştirmeye de başlayacağım canım
minik_kalbim Zgeylmaz 🙋♀️bu ay başladim gelecek ayda inşqllqh büyuk bi kismini bitirmeyi düşünüyorum ama bitecek gibi degil ne alacagim çok kararsizim…
Buseyvz Ayseozmenucar anladım, sağlıkla gelsinler inşaallah 🤗 bende yıkamayı düşünüyorum bir şey olmaz heralde değil mi şubata kadar 🤷🏻♀️
iki2MelekAnesi00 Tuba18 Aaaa bemimde aynısı 30 mayıs geç döllenmeden dolayo 10 haziran sizin normal doğum mu görünüyor benim sezeryanda daha bi tarih alamadım o yüzden sordum
Sibel89 ssnnmmm arabayı hangi marka model tercih ettiniz acaba bizde bu hafta alacağız karar veremedik bı turlu
Aytenkrsln Benimde 7 Mart doğum inşallah ama ilk hamileliğim sezaryen olduğu için büyük ihtimalle Buda sezaryen olur
[silindi] Benim de 14 Mart doğum tarihi. Yani öyle gözüküyor ama büyük ihtimalle benim de erken doğum olacak çünkü suyum azalmış😔
mercimeginanne Arzu1994 bnm 29 haziranda yumurtalarımı toplayıp o gün döllediler sınra 2 temmuzda transferim yapıldı
Zgeylmaz Beyza-nur21 ben bebeğim için bir kumbarada para biriktiriyordum cinsiyetini öğrenince açtık ve onunla birçok şeyini aldım hastane çıkışı zıbınlar takımlar vs sadece sona bıraktıgım bakım ürünleri bezi emzik battaniye filan bunlarıda aralık gibi alıcam inşşallah
Beyza-nur21 Zgeylmaz bende hamile olsgumu öğrenince yaptım şuan doğuma kadar biriktirecegim belki doğumdan sonra gerekli olur diye
Zgeylmaz Beyza-nur21 gerçekten çok iyi olıyor o para bize cebimizdeyken az geliyor ama birikiktirince birde eşinizle birlikte yapımca bi anda birikiyor ve çok faydalı oluyor 😁🥰