m060918 ya gerçekten mi 🙈 ama normal mi canim ya afedersin ağrı varmi diye sıkıyorum bilerek ağrı yok ama çok belli şiştiği normalde adet zamanı şişmez ve şişmesi için çok erken olurdu test yapsam çıkar mı sence canim bugün doktora gideli tam 13 gün oldu. 17 mm yumurtam vardı çatlar dedi doktor hayırlısı ile bekliyorum canim bilgin varmı ❤❤🙈🤲🤲