Ebru222 bir de gün içinde hareketli olduğunuz için amniyon sıvısı nın hareketiyle uyuyorlar. Akşam yemeği yiyin dinlenmek için uzandığınızda onun da oyun saatleri başlıyor🥰. Özellikle akşamları çok daha hareketli ler o yüzden. Yani gün içinde hissedemezseniz de korkmayın. Ama herzaman kontrollü olun. Tedbirli olmakta fayda var. 🙏🙏