Ben 36 ya girdim neredeyse 32. Haftadan beri baya canım yanıyor. Hala doğum pozisyonu almadığı için tekmeler hep aşağı doğru. Bazen bacaklarım uyuşuyor bazen mesaneme basıp bekliyor bir anda zıplıyorum oturduğum yerde ya da kolunu bacağını sürüyor o zaman da resmen karnımın içi acıyor yapacak bir şey yok😊 hareket önemli son haftalarda ve özleyeceğim bu günleri 🥰🥰