Elbet-birgun-kavusacagiz Beety26 bosver canm kayinvalideni sevinmezse sevinmesin dusunme oyle seyler. Sen sevin gonlunce olsun hersey hayirli olsun insallah
Zeyyno_ Beety26 Canım ya kan ver yada tekrar bi test alıp yap emin olmak için zaten damlatır damlatmaz sonuç çıkıyor 5dk sonrası yanıltıcı sonuç olabiliyor
Beety26 BegumIscanTunc dun verdim. masalllah olsun .Allah tum isteyenlwre nasip etsin gelen ayyy onumizdeki ay 4000 cikti. Adetim 1 hafta gecimisti dun tam Dr yarin birde ver soyledi 25 kasim da kan verdim 27 kasimdami yeniden vermeliyim yoksa 28 kasimdami
BegumIscanTunc Beety26 hayırlı olsun rabbim sağlıkla kucağına almayı nasip etsin inşallah isteyen herkese tez zamanda nasip eysin rabbim 25 inde ilk betansa 27 sinde tekrar vermen gerekiyordu 2 günde bir 2 katı artmalı
Purpura26 Beety26 Sen ultrasona git canım daha bu hcg değeriyle kan vermene gerek yok bence. Keseyi rahat görürsün. Ben 2.500le keseyi gördüm
Beety26 Kab vermeden oncede 2 tane test yaptum ucuzdan bu dafa 1 damla damlatdim hemen cikti ikinci cizgi kirmizilar ilerleyene kadan hemen cikti
Elbet-birgun-kavusacagiz Beety26 artik test yapmana gerek yok kanla kesinlesmis oldu. Birak artik test yapmayi . Belirti herkese olacak diye bisey yok belirtim yok deyip uzulme som adet tarihin nedir
BegumIscanTunc Beety26 canım belirti herkeste olacak diye bişey yok bende şuan hamileyim daha yeni 5+1 haftaligim
Sisi BegumIscanTunc merhaba keseyi gördünüz mü? Ben de 5+3 görünüyor uygulamaya göre ama daha doktora gitmedim hiç 10 gün sonra gideyim kalp atışını da duyayım diyorum
Sisi BegumIscanTunc benim beta tahlilim 255 çıktı 1 hafta önce daha da yaptırmadım. Malum ortalık kötü en iyisi doktora gideyim ikisini bir göreyim diye düşündüm hem kese hem kalp atışı inşallah 🤲
Beety26 Elbet-birgun-kavusacagiz 18 ekim Allah her kese kismet elesinnn. Post acip yazicam ama bennn ben sogan kuru ile kaldimmm. Haplarla femara beraber 15 gun sogan kuru yaptimmmm
BegumIscanTunc Sisi doktorlar zaten iki günde bir kan tahlili verilmiş olarak görmek istiyor beta düzenli artıyor mu diye 2 günde 2 katı artıyor mu bundan Emin olmak için benim ilk betam 2807 2 gün sonra baktırdıgim beta 4882 yarında kontrolüm var kl
Sisi BegumIscanTunc canım öyle ama sağlıj ocağındaki doktor da tahlile gdrek görmedi 20 gün sonra doktora git dedi 🤷🏻♀️ kan da aldırmadı istediğim halde bir kere yeterli dedi