ZeynepetinGecekuu bana da böbreklerinde büyüme var demişti Dr rutin kontrol de korktuk Ankara bir doc de randevu aldık gittik oda büyük dedi. Bize 32 haftaya kadar geçer dedi. 15 gün sonraki rutin kontrolde de baktı düzelmiş birde radyoloji uzmanına da tekrar baktırdı düzelmişti yanı korkmayın 32 haftada değil 15 gün sonra düzeldi çok şükür🙏🏻🙏🏻