ZeynepetinGecekuu Bugun detatlı ultrasona girdim bebeğin bobreginde genişleme var dedii bole bı durum yaşayan varmı ?
Nrnr ZeynepetinGecekuu benim bebeğimde var canım doktor endişelenecek bir durum yok geçiyor doğuma kadar dedi takip altında olacaz dedi
Efebilal ZeynepetinGecekuu canım benim bebeğimin tek böbreğinde çıktı genişleme cinsiyeti kız ve doktor her muayenede kontrol ediyo aynı mm de duruyo yani büyümediği müddetçe sıkıntı yok dedi üzme kendini o önemli bişe değil şuan 33. Haftadayız allaha şükür aynı duruyo büyümedi yani korkulacak bişe değil kalbini ferah tut
Bebegmm ZeynepetinGecekuu canim bir arkdasiminda oyle gorulmstu ulturasyonda doktoru takip edecekelrini soylemsti anne karninda yapacak bse yokmus zaten ki olabrmis cogunlukla dogunca gecedeblyomus insallah saglikla kavusursunuz 🙏
Tugba6336 ZeynepetinGecekuu bana da böbreklerinde büyüme var demişti Dr rutin kontrol de korktuk Ankara bir doc de randevu aldık gittik oda büyük dedi. Bize 32 haftaya kadar geçer dedi. 15 gün sonraki rutin kontrolde de baktı düzelmiş birde radyoloji uzmanına da tekrar baktırdı düzelmişti yanı korkmayın 32 haftada değil 15 gün sonra düzeldi çok şükür🙏🏻🙏🏻
ZeynepetinGecekuu Doğuma kadar çogu gebelikte geciyor dedi bende ole dıyınce dona kaldım bişey diyenedım soramadım
Esraumit ZeynepetinGecekuu evef ben simdi bi profesorun yazısında okudum aynısını yazmıs doguma kadar düzeliyormuş
MTKutay ZeynepetinGecekuu çoğu bebekte oluyor bu durum özellikle erkek bebeklerde oluyor diğer kontrole gittiğinizde tekrar sorun geçtiğini söyleyecektir doktorunuz endişelenmeye gerek yok
Esraumit ZeynepetinGecekuu burda yasayanlar vardır yazarlar ama bence canını sıkma kacıncı haftandasın? İkilide mi cıktı bende ikiliye gircemde cok korkuyorjm
MelikeAkyzeliker ZeynepetinGecekuu evet canim yegenimde yaşadık biz ama erken teşhis olduğu için sanslisin çoğu gebelikte geçiyor geçmese bile tedavisi var en azından korkma allaha dua et
Zhrnc ZeynepetinGecekuu benim bebişte var Biri 5.0 m diğeri 4.9m Detaylı da öğrendim biraz üzdü doktor beni sıvı alalım hastalık varmı bakalım dedi istemiyorum dedim Kendi doktoruma gittiğimde ise 10.0 m ve üzeri sorun teşkil eder Bu değerin altını önemsemeyiz bi problem olmaz Hem erkek bebekler idrarını tutuyo yada idrar kanalı dar olduğu için mesanede idrar birikiyo oda böbrekleri genişletiyo Kısacası her kontrolumde az da olsa küçüldü korkma dedi doktorum 🙂
ZeynepetinGecekuu Esraumit 21+2haftalık gamıleyim deraylı ultasondabir bobregınde genişlemee var dedi 😢
Zagrozunannesi Canım bebegın erkek mı🤗genelde erkek bebeklerde oluyor bende detaylıya gırdım bana da genısleme var dediler bazı bebeklerın pıpısının ucu bıraz kapalı olabılıyomus Doğumdan sonra sunnet ederisiniz dedı ben çok dert etmedım çok sukur
Melikee Benim bebeğim de kız aynı sorunu gördü doktor ama önemli miktarda olmadığını doğuma kadar düzeleceğini söyledi doktorunuza güvenin kötü düşünmeyin geçer inşallah 😊