Elfynsmr canım eşim görev dönüşü test yaptırdı pozitif çıktı. Bende herhangi bi belirti yok ama gebelik olduğu için benden de aldılar negatif çıktı sonucum. Eşime 10 gün bana 14gun verdiler. Aynı evin farklı odalarında yaşıyoruz. Eşime kapısinin önüne yemek koyarak bakiyorum. Elimden geldiğince dikkat ediyorum. Şimdi onun karantinası bitince evin içinde rahatça dolasabiliyomu benim sürem bitmeden aynı odada kalabiliyor muyuz bı bilgin varmı bu konuda? Şuan 3.gundeyiz