Bence utanmayın normal olan birşey bende ilkini utanarak aldırdım sonra utanilcak birsey olmadigini fark ettim hatta bu ay kontrole gitmeden bi kaç gün öncesinden gene eşime aldircam kendim göbeğim çıktığı için eğilemiyorum karnım hemen ağrıyor belime atıyor ağrısı ağrıyı çekmektense eşime aldırırım daha iyi bence 🤗😀