Srhtzlyh ya ben 2 hafta önce 31e giriyodum ama acile gittim rahatsızdım dıye acildeki doktor sen 34 haftalıksın dedi benım hesabıma gçre 33e girdim ama o doktorun diyimitle 36da falanım galiba yani inan hiç bilmiyorum her doktor ayrı birşey diyor 2 aralıkta doktor randevum var bakalım o ne dıyecek 😊