Papatya-kalpli sadece bebeğine odaklanarak canım , ben kan verince bile bayılan biriydim biri hastanede olsa benim elimayagim titrer kötü olurdum. O derece iğne görünce koca kadın ağlardım gerçekten, bundan sekiz ay önce bebeğimi kaybettim suni sancı ile düşürdüm acısını yine yaşadım ama hiç bişi bebeğimi kaybetmekten daha fazla yakmadi canımı, simd 32 haftalik hamileyim çok şükür hiç doğm aklıma gelmiyor sadece bebeğimin iyi olmasına odakliyim , hergun koldan kan sulandırıcı oluyrum ilk ondada canım aciyordu smdi geçti acısı yani uzun lafın kısası sonunda mutluluk var mücize var , daha ne olsun bı anlık acıdır gelir geçer herşey minigimizi kucağımıza alana kadar sonrası muhteşem ben ona odakliyim sende sonunu düşün 😊