Sevilay7 _Mother_ başta saglıklı olsun rabbime elimize almayı nasıp etsin sizin bebiş demi kız ilk cocukmu canım🙏☺️
_Mother_ Sevilay7 2. Gebeliğim ama ilk çocuğum olacak inşallah 🤗 ilk gebeliğim de kız dı buna da doktorum 12 haftalık iken erkek dedi ama 16 da gittiğimde kız olduğunu söyledi sağlıkla kucağımıza alalım inşallah sizin cinsiyet belli mi
Sevilay7 _Mother_ benimde ilk bebegim olacak doktor 12 haftalık kıza benzetti tam belli değile dedi kesin bişey demedi bilmiyorz bekliyoruz merakla