Sevilay7 bence 2021 geneli kızz yılı olacak gibime geliyor 😂 sağlıklı olsunlar da inan canım bazen kız erkek ayrımı yapılıyor aslında kızı olan erkek oğlu olan da kız istiyor veya hepsi erkek olsun istiyor ama bir evladım olsun kokusunu içime çekim yeter diyen insanlar var birşeyler kaybetmeyene kadar kıymetini bilmeyiz yaa bu yıl Nisan ayında 18 haftalık gebeliğim sonlandırıldı şuan 17 haftalık olacam ama hayla aklıma geldikçe ağlıyorum gözümün önünde o düşürdüğüm zaman ki hali tekrar çocuk sahibi olamayacam diye çok korktum rabbim sen bana sağlıklı evlat ver diye hep dua ettim rabbim kimseyi evlat ile sınamasın isteyen herkese sağlıklı bir şekilde nasip etsin inşallah 🙏