LeylaKrlll ben sabahları 1-2 incir yiyorum üzerine 2bardak sıcağa yakın su içiyorum. Bende süt kabızlık yapıyor onu bıraktım latozsuz süt içiyorum rahatım doktorum probiyotikli vitamin verdi birde duphalac kullanabilirsin dedi sancasi yok hamilelikte, yoğurdun yeşil suyunu da içersen iyi geliyor ama çok zorlanıyorsan duphalac şurup kullanmaktan çekinme…