Ozlmgollll yo moralinizi bozmayın . Doktor iyi diyosa sorun yoktur bence . Ben çok kafaya takmıyorum doktor iyi diyosa bişeyler için . Burda işte ortalama ne kadar oluyo insanların diye merak ettiğimden sormuştum açıkcası:) yoksa şükürler olsunki doktor iyi sorun yok diyo bebeğim için, hatta çok bile demişti 1800 e🤣 benimki çoksa burdakilerinki neeee ! 😂 herkesin kendi vücut yapısına kilosuna göre farklılık gösteriyo bence bu kilo işleri . Hiiiiiçç kafanıza takmayın derim :) bu haftalardan sonra daha hızlı ve fazla kilo alıyorlarmış ayrıca doğuma kadar da epey bi artar kilosu🤗 sağlıklı kilo alsınlarda 1500 müş 2500 muş çok önemli değil, yeterki doktor anormal bi kilo artışı yada azlığı görmesin. Benim için herşey doktorun dediğinde bitiyo :)))