KaanErkan-mom Cileklimilkshake34 yani normal günlük yendiğimiz şeyler ama . Bende 20 kilo aldım 🙈 Muz ve maden suyu kilo aldırdı bebeği. Ha birde doğal inek sütü ☺️ Kaymaklı kaymaklı
Ebru555 Kızlar be daha 24 haftalıgım 2 gundur Braz hareketi normale gore yavas bu donemde sızede oldumu
Camurcu Ebru555 canım o aralarda benim de çok düzensizdi iki üç gün hix hareket etmediği bile olmuştu ben de korkmuştum ama doktorum sıkıntı olmayacağını 28 den sonra hatta 30 dan sonra daha da düzene gireceğini söylemişti gercektwn öyle de oldu korkma 🤗
Busraveminisi1 Cileklimilkshake34 cumartesi gittim 32+3 tüm 1980 gram kilosu 43.7 boyu vardı tosbikimin 🥰🥰🥰
Busraveminisi1 Dnacar83 aa bizim 1980 gramdı bebiş doktorum hiçte fazla kilolu demedi sizinkine neden öyle demiş ki😳
Destina16 Cileklimilkshake34 evet haklısın canım bir de ben çerez de yiyorum ceviz kabak çekirdeği fındık fıstık onlarda yapabilir sağlıklı gelsinler de gerçi ultrasonda benim.bir arkadaşıma 3100 kg dediler 37.haftasinda o hafta sezeryan oldu 2800 kg doğdu kızı tam da belli olmuyormus
Destina16 Msltms biz senle aynıyız benimde 2100 kg dedi kendin kaç kilo.aldin acaba ben 8 kilo almışım az yiyelim ekmeği keselim.dedi bana
Msltms Destina16 13 kilo aldım canım 52 ile kaldım şu an 66 ama zaten çok kilolu durmuyorum ☺️ Sen peki
Minik2829 Dnacar83 Gayet normal bence. ben 32 haftalik gittigimde tam 2 kiloydu.doktor haftasiyla uyumlu dedi.
Cileklimilkshake34 Mugee09 oiyyy iyi gayet bence. bu haftalardan sonra daha hızlı kilo alıyomuş bebecikler 😍