Npyn09 Lina mira esila elisa duru alya asel vs vs vs bunun gibi Isimler haricinde bana isim önerebilirmisiniz. 36 haftaligm hala isim yok. Birde beğendiğim ismi 3, 5 kere telaffuz edince isim saçma gelmeye basliyor kafayı yemek üzereyim😂🤯🤯
nimres Bade2021 Benim de ilk kızımın adı Bade ☺️ O kadar çok severek koymuştum ki iyi ki koymuşum diyorum. Anlamı ilk arayışımda şarap diye çıkmıştı ama iyice araştırdığımda “kutsal sevgi, aşk” çıktı😍 sadece şarap olsada yine koyacaktım gerçi 😊Şimdi ikinci kızım olacak inşallah 6 aylık hamileyim ama hala ne koyacağımı bilemedim 🤷♀️ Bade’ye uyumlu olacak şekilde bulamadım daha. Ama Bade Melis koyalım diyor bakalım 😊
Beyzaneriman Asya,aslı, neva,hifa, ecmel, zeynep , elif çok güzel kız isimleri var erkek yok sanki :)
Mirayse1 Kubraokumus4446 bende Nlamı sarap die bildimden koymamıstım ama. Ok pişmanım co ksevdiğim isimdi. Mesnevideki aşk şarabıymıs meğerse.
Tugba19 Betül erkeklerden sakınan namuslu kadın anlamı Hz Meryem ve Hz Fatıma bin lakabiymis kızıma Betül ismini koydum 7 aylık prensesim
Ays7 Ya size de saçma geliyor mu bu uyduruk bir takım isimler? Sırf modern olacak diye lina Mina veya ikili saçmalıklar Elif alin gibi… ne bu özentilik ya adam akıllı isimler verin şu çocuklara bi anlamı olsun
Npyn09 Ays7 Herkesin kendi kararı saygı duymak lazım. Ben çok duyduğum için koymak istemiyorum yeni nesil hep aynı isimler olacak çünkü Bazılarının anlamı çok guzel ama
meliha_gizem Npyn09 benim minnoş kız olsaydı eğer Doğa ismini koyacaktım mart ayında dünyay geleceği babahr bebeği olacağı için. Defne isminide çok beğeniyorum☺️