Nezosikra Smyy34 bende 39+3 oldum canım benimde kizm çok sabırlı bende senin gibi bir an önce doğsun istiyorum ama yok🤷♀️🤦♀️iyice agirlastim oturup kalkamıyorum ama kizimin gelmeye hiç niyeti yok gibi 😂🤷♀️