Bende doğurmak istiyorum artık buranın doguramiyorum totemine katilayim dedim belki tutar😄🥰
38+6 olduk ve nazlı kızımızı sabırsızlıkla bekliyoruz.Henuz elimizde bir tane ultrason fotoğrafı var bize hiç yüzünü bile göstermedi 🤦🏻♀️🙈 Aşırı meraklıyız ve sabırsız da 🥰
Sizler ne durumdasınız nasıl doğum planlıyorsunuz korkularınız ile başa çıkabiliyor musunuz?
Haydi destek olalım biraz birbirimize 🤲🏻🥰