2prensesannesi__ Bebegim kendini topluyor ve karnim surekli boyle oluyor. Normal mi sizce? https://hizliresim.com/EKtjTT
Dyg61 2prensesannesi__ ayy benım karnımda böyleydi hep bı tarafa toplanırdı yamulurdu karnım ovalaya ovalaya duzeltırdım
elkakimmon 2prensesannesi__ minik 🐦 topanmis 🥰 benimki de yapıyor, özellikle nstden sağlık ocağı kontrollerinden duştan sonra ben de merak ediyorum
ilkim_55 Hhahaah benimki de önce sol tarafa böyle yaptı okşadım sağa geçip aynı böyle yaptı baya gülmüştüm 😂
Srmnn 2prensesannesi__ bu durumda doktorum bana asla sırt üstü yatmamı söyledi ovalaya ovalaya düzeliyor. Ama erken doğum riski dedi
MihricanA Mom092 Benim de 32+4 kilolu olduğum için bu kadar net durmuyor sanırım 😂 Duruşu çok tatli oluyor bazen esime gösteriyorum o bile sasiriyo napmis o diyo😂
Mom092 MihricanA ben ilk gördüm o kadar korktum ki noluyor dedim karnim sekil degistiriyor 😂 Ama suan alıştım ya surekli yapsin istiyorum ahahha cok tatlıs oluyolar ☺️ Ben suan toplamda 14 kilo aldim 😂
MihricanA Mom092 bende 6 kilo aldim ama zaten kiloluydum 20 haftaya kadar gobek mi bebek mi belli değildi😂
MihricanA 2prensesannesi__ Allah korusun yalanci sanci da diyorlar toplanma olduğu zaman icinizi ferah tutun
Srmnn 2prensesannesi__ sırt üsttü yatmayı bıraktım sonra düzeldi benim kendi kendine gerilik bazen bendede oluyor yemek yeme durumunu düzene soktum çok şükür düzeld