Xsxs hiç değilse sana sorun kimde diye soruyorlarmış bana direk etiketi bastılar çocuğu olmuyor diye ki sorun eşimden kaynaklıydı hiç bir şekilde kimseye de tek kalbime etmedim bi tüp bebek denememiz oldu ama kürtaj olmak zorunda kaldım tüp bebek olduğunu da kimseye söylemedim. Hiç millet ne der diye düşünme normal yolla olma ihtimaliniz varmış bence sabret ve bekle