Xsxs valla uzaktayım canım kimseden birsey duymuyorum kaynanamlarda esimde ki sorunu bildiği için hiç sormuyolar . Sorana da ne cevap vereceğin sana kalmış sorunu ister söyle ister söyleme düşünmüyoruz de , nasip bakalim de yafa tersle hiç cekinme . Esimde de haraket sorunu vardi yarın tahlil vereceğiz . Esindeki hareket kac canım onun için elinden geleni yaptın mi bir sürü yöntem var . Ama sende birsey yok halledilir o eşinin ki önemli . Esinin ailesine esin kendisi söylemiyor mu ?