Herkese selam, eğer çok korkup panik oluyorsanız sezeryan yaptırın direk.. doktorunuza da durumunuzu kesinlikle anlatın.. bende vajinismus yok alttan da çok muayene oldum 34haftaligim geçen erken doğum riskim oldu alttan baktılar jel sürüp bakıyorlar kasmadım da kendimi inanın abartildigi gibi birşey değil..
Bide ilk zamanlar ilişki konusunda zorlaniyordum. kayganlastirici jel aldim okey marka (durex yakıyor) kayganlastirici ismi kolaylastirdi ayıp birşey değil bu psikolininize iyi gelebilir diye yazmak istedim. Ayrıca evliliğin ilk 6ayi ilişki acı veriyor (abartı birşey değil bence ) ama sonra normale dönüyor bu kayganlastirici işinizi kolaylaştırır. Normal olduğunu bilin ve abartanlara bakmayın lütfen özellikle yeni evlilerin yorumu için yazdim