Mlkrfk Merhaba , ben de ilk 3 ay hiçbir şekilde ilişkiye giremedim. Sonrasında yavaş yavaş kendi kendime yendim. Ve iki gün önce çatı muayenesi oldum , ilk defa vajinal muayene oldum hayatımda . Çok korkarak gittim ama cesaret edip dayandım canım yandı ama koşa sürdü. Doktor da tolerasyonun iyi dedi biraz bağrınmama rağmen😅 bebeğimin karın çevresi geniş olduğu için haftaya tekrar bakıp doğum şekline karar vericek. Ben şartlar uygunsa eğer normal doğum denemek istiyorum. Önce kafamızda bitirmemiz gerek fiziksel bir engel yoksa neden yapamayalım 🥰