mrb arkadaslar ikiz gebeliğim var ve doktorum sezeryan dedı.ama ben genel anestezımı yoksa belden mi karar veremıyorum🤔genel olmak ıstemıyorum tamamen uyumaktan cok korkuyorum ama belden de cok tavsıye etmıyorlar agrısı falan cok oluyormuş😑lutfen olmayı dusunenler ve olanlar cvp yazabılır mi😊