Hepinizin Allah yardımcısı olsun, benimde 1 buçuk sene önce ikiz gebeliğim vardı 5. Haftada başlayan kusma bulantı ama insanı hayattan soğutucak derecedeydi 15. Haftalardaydım azalmaya başladı 2 günde bir serum alıyordum 15 haftaya kadar tam 7 kilo vermiştim.. 16. Haftada bir anda gelen doğum sancısıyla 4 cm açıklıkla malesef erken doğum yapmıştım.. şimdi yine hamileyim, şuanda 5+5 günlük son adet tarihime göre sürekli dua ediyorum Allahım nolur hiç midem bulanmasın diye, hamile kalmaya korkuyordum bu mide bulantıları yüzünden. Sürekli dua ediyorum hiç olmasın inşallah bu hamileliğimde. Her gün uyanınca midem bulanmıyor diye şükrediyorum Allaha. Onu sadece çeken bilir. Bir an önce geçer inşallah hepinizinki. Ama malesef 15 16 haftalara kadar geçmiyor😬