Mom86 normalde 20 ile 24.hafta arasında bakılıyor canım. Benimki dediğim gibi hem ikiz olduğu için hem birinin hareketi daha az olduğu için şahin bey 18.haftada yönlendirdi. Barış bey bir sorun görmedi ama kalp ve beyin gelişimi henüz tamamlanmamış erken dedi tam bir ay sonra için yine gitmemi istedi. Tam 22 haftalık olunca yine gittim. Çok şükür sıkıntımız yok. Men arjen e rica et ya da gelip şahin bey e bir kere muayene ol ondan rica et yonlendirsin seni. Barış bey ile arkadaşlar bildiğim kadarıyla. Kesinlikle tavsiye ediyorum bu arada en az 20 dakika çok detaylı inceliyor detaylı rapor çıkartıyor sonuçta bir de perinatolog işinin uzmanı