Merhabalar kızlar tecrübelerinize ihtiyacım var .18+1 de 4 gün önce serklaj oldum .Oncesinde koronum enfeksiyonum olduğu için antibiyotik tedavisi gördüm ve 2 kere rahim yıkaması yapıldı.Enfeksiyon gecincede dikiş atıldı. Drum alanında uzman perinatolog hatta kendine özgü dikiş taktiği var ozellile kocaeli bölgesinde çok bilinir Eray Çalışkan. Genel anestezi ile yapıldı ilk 3 saat olecegim sandım ağrıdan ertesi gün ise hiç işlem olmamış gibiydi. 1 gece hastanede kaldım ilk 2 gün gayet iyi geçti drum kendi işlerini yapacak kadar kalkabilirsin dedi .Evde tek olunca kendi yemeğimi kahvaltimi kendim hazırladım başka hiç bir iş yapmadim .Hafif sulu sarı akintim vardı. Ama şu son 2 gün ise gam terdi Lekelenme çoğaldı pembe sulu kanamaya döndü bel alt karın ve rahim de ağrı var .Drum 10 güne kadar Lekelenme normal deďi ağrı çoğalırsa gel dedi .Sizce bu durum normal mi .özellikle ayağa kalkınca ağrım oluyor ev dışında kalkmıyorum. Yardımcı olursanız çok sevinirim .Simiden tşk ederim