gamzelis merhaba ben şuan 23 haftalık hamileyim idari izin ile alakalı bir sorum olacak tı. 112 de çalışıyorum 1 hafta sonra idari izine ayrılacam 3+1 sözleşmeliyim daha ilk senem dolmadı dolayısıyla hiç izin almadım şimdi izin için ne yapmam gerekiyor doktordan aldığım rapor yeterli mi yoksa bi dilekçede yazmam gerekiyor mu? Ve raporumu sağlık müdürlüğüne mi teslim etmeliyiyim yoksa komuta merkezindeki sorumluma mı yardımcı olurmusunuz ?