Merhaba arkadaşlar kamuda hemşire olarak çalışıyorum bebeğim tüp bebek olduğu için o süreçte ve sonrasında düşük riski nedeniyle sürekli rapor aldım. Sizce bu rapor bize sonra sıkıntı yaratabilir mi doktorum hala heyet raporu vermek istiyor ama hastaneden gelen cevap bu raporların soruşturmaya düşeceği ve kadroya geçerken sıkıntı yaratacağı yönünde. Ne yapacağımı bilemiyorum covid yüzünden hastaneden de korkuyorum bebeğimi tehlikeye atmak da istemiyorum bu dönemi nasıl geçiriyorsunuz benim gibi olan var mi