Leylaaa38 Kızlar adetimi bekliyorum 5-6 gün kaldı olmama sonra tüp bebeğe bağlayacağım. Sizinde içinizden biri var mı yeni başlayan ya da kısa zaman önce başlamış olan? Hep beraber birbirimiz ile danışırız konuşuruz🌹çok heyecanlıyım😅
cgla29ony Leylaaa38 inşallah hayırlı haberleri alırsın canım. Bende tüp bebe yöntemi ile hamileyim çok şükür 🤲
Leylaaa38 cgla29ony inşallah canım benim çok teşekkür ederim🤲🏻 Bu arada hayırlı olsun kaçıncı haftadasın?💞
Derinveannesi Merhabalar inşallah herkesin tedavisi olumlu sonuçlanır bnm bir kızım var tüp bebek 2,5 yaşında bnde ikinciyi düşünmeye başladım merak ettiğim fiyatlar ve hangi merkezde yaptırdığınız şimdiden teşekkür ederim 🥰
Leylaaa38 Derinveannesi maşallah🥰 çok sevindim adına.. Kayseri Acıbadem hastanesinde tüp bebek 8.000tl
Zuhal6234 Derinveannesi ben hizmet hastanesinde yaptım doç Dr volkan turan çok mükemmel bir Dr internetten araştırabilirsin 20 bini buldu ama bunun içinde yumurta dondurma parası da dahil
Derinveannesi Bu arada bütün hamile arkadaşlar Rabbim sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin minik mucizelerinizi🤲🥰
Leylaaa38 Derinveannesi amin inşallah canım benım çok teşekkür ederim😊 neden doğal yoldan olmuyor sorması ayıp😕💞
Derinveannesi Leylaaa38 çok iyiymiş fiyat ben 2017de maslak acıbademde prof. Bülent tıraş da yaptırdım o zaman 30 bini bulmuştu şimdi merak ediyorum fiyatları teşekkür ederim
ftmm38 Leylaaa38 merhba acıbadem de hangi doktora gittiniz acaba bide ilaçlar hariç 8000 sanırım değil mi
Derinveannesi Leylaaa38 bnde endometrioma vardı eşimin de spermleri düşüktü hiç aşılama denemeden direk tüp bebekle başladık 3.denememde bebeğime kavuştum 13.senemizde