Nurgul41 ama verdğin parayı kuruşu kuruşuna hak ediyor,benim doğumuma az kaldı 15. Haftadan beri ona gidiyorum inanılmaz memnunum. Gidip de memnun kalmayan hiçkimse yok. Standart kan testlerimi sağlık ocağında ücretsiz yaptırıp sonuçlarını doktoruma götürüyodum zaten kendisi diyordu sağlık ocağında yaptır boşuna para verme dışarda diye