Nazmel ben 1 kere kan verdim ondada 2700 cıktı onun dışında hic vermedim daha gittigim ilk özel hastane benden sadece keseyi gormesine ragmen bir sürü test istedi 1200 lira gibi birsey tutuyordu sonrasinda devlet hastanesine gittim oda daha bebek gorunmuyor bu testlere gerek yok dedi once bi bebeği gorelim dedi
Suan ne yapmam gerektigini hic bilmiyorum açıkcası hem kafam karisik hemde moralim cok bzuk